piątek, 6 września 2019

Nowa cyrkowo-bukietowa nazwa

Moi Drodzy,

Pora na małe zmiany, rebranding i odrobinę personalizacji, a co za tym idzie – na zmianę nazwy strony. Ale po kolei. Na początku miały być tylko zabawki amigurumi, ale jak to w życiu bywa apetyt rośnie w miarę jedzenia, doświadczenie poszerza horyzonty i nagle pojawiają się nowe projekty, które wołają „wypróbuj mnie”. Stąd po zabawkach przyszła pora na inne projekty, które mam nadzieję również Wam się podobają. Zapewne na chustach nie koniec i z czasem pojawią się inne przedmioty handmade, dlatego nazwa strony niech od teraz będzie bardziej uniwersalna i niech zdradza trochę więcej o twórcy. Amirudziergacz znika, a nadchodzi Tresowane szydełko Jacka. Zmiany dotyczą również bloga – https://tresowaneszydelkojacka@blogspot.com i instagramu www.instagram.com/tresowane_szydelko_jacka . Zapraszam do śledzenia.

2 komentarze:

  1. Kokonki zaprowadziły mnie aż tu ;) Gdybym sama nie robiła na szydełku, to pewnie też coś bym zamówiła, ale niestety dziergam, więc tylko popatrzę ;)... ale z przyjemnością ;) Tak poza tym, to bardzo dobrze, że nie tylko amigurumi, bo inaczej by mi się tu nie podobało ;) Chusty ekstra! Zwłaszcza kolory! Pozdrawiam i życzę dużo inspiracji i zamówień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję, że jeszcze nie jeden raz się powtórzą :) Dzięki za miłe słowa. Też się cieszę, że udało mi się wyjść poza zabawki i spróbować czegoś innego. Kokonki mają tyle kolorów, że jeszcze nie jedna chusta się pojawi. Pozdrawiam.

      Usuń